GIVE.cz: Když e-shop pomáhá kamenné prodejně a obráceně

Dalším příběhem úspěšného e-shopu je firma GIVE.cz, která podniká hned ve dvou odvětvích. Tím prvním je vybavení pro cyklistiku, tedy prodej jízdních kol, elektrokol a doplňků pro cyklistiku. Druhou část jejich podnikání pak tvoří vybavení pro bydlení, konkrétně prodej krbových kamen a krbových vložek, zahradních grilů a zahradních domků.

Osobní poradenství nám pomáhá v boji s konkurencí

Začátek podnikání GIVE.cz se datuje k roku 2013, kdy si pan Michal Sádecký otevřel e-shop s malým skladem. Zadařilo se, a proto po dvou letech otevřela firma kamenný showroom, který postupně rozšiřoval až na velikost výstavní plochy o 500 m2. V loňském roce se GIVE.cz přestěhovali do nových lukrativních dvoupatrových prostor s výstavní plochou skoro

1.200 m2. Právě možnost zákazníkům prezentovat e-shopové zboží také v kamenné prodejně a podat jim profesionální a odborné poradenství pokládá pan Sádecký za velkou výhodu oproti konkurenci. “E-shop dnes primárně využíváme pro představení naší nabídky a jako „pozvánku“ do kamenné prodejny, v rámci které vystavujeme dnes již stovky produktů,” vysvětluje. O tom, že je to úspěšný model podnikání, svědčí meziroční nárůst byznysu o
30 procent.

A jak si vede e-shop?

Přesná čísla neprozradíme. Naznačit však můžeme, jak je pan Sádecký spokojený s naší platformou. “Víte, k rozhodnutí vybrat si z široké škály právě Upgates nás před více než pěti lety vedlo několik důvodů,” říká. “Hlavním bylo intuitivní a přehledné ovládání administrace, množství nabízených funkcí a servisní podpora zahrnutá do paušálního měsíčního poplatku. I po letech jsem spokojený s přístupem servisní podpory, která reaguje na jakékoliv podněty k vylepšení či případné úpravě velice rychle. Většinu našich požadavků je schopna prakticky obratem realizovat,” dodal. Spolupráce je i pro nás více než podnětná, a proto jsme v Upgates rádi, že sklízí své ovoce.